پایگاه اطلاع رسانی فرهنگی هیئت ثارالله اندیشه

(آذربایجانی های مقیم اندیشه)


تقدیر نامه

بد اذکرونی اذکرکم     بقره 15

  برادر ارجمند و کارگشای نشاط بخش، جناب مهندس یوسف قاسم زاده    

نماینده ی محترم مجلس شورای اسلامی

دیده ی بیدار و امیدوار مردم ایران به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با شور و شعف و حس تعهد و مسئولیت ، ضمن انجام وظیفه ، در صدد تحقق پاسخگویی به انتقادات مردمی، مجدانه تلاش می ورزند.

اهتمام مستمر و گام های استوار و مطمئن حضرت عالی در مسیر پیشبرد، پیشرفت و ارتقای اهداف و آمال عالی میهن عزیزمان ایران، بسی شایسته ی تقدیر و تشکر است.

درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی به مجاهدانی که علم رسالت و پاسداری از انقلاب را به دوش کشیده و پیروی از اباعبدلله الحسین (ع) را به شایستگی پاس داشتند.

گفتار و نوشتار هر چه بلندو پر معنا و نغز و رسا باشد. توان قدردانی از آنی که اصلش از عالم ملکوت و شاخ و برگش در جهان ناسوت گسترده است را ندارد.
انسان عنصری است تابناک که زیر بنای فضیلت ها و ارزش های والای خلیفه ا... در جهان است.
از شما استاد بزرگوار که برای تعالی ارزش انسانی و عزت بشریت با عشق به دین مبین اسلام و آرمانهای ملت ایران و هدایت  وتشویق جوانان در مسیر مکتب حسینی گامی بلند و پر بار و با شکوه برداشته اید از جانب هیئت امناء ثارالله اندیشه تشکر و تقدیر بعمل می آید.
در واقع تجلیل از خادمانی که به لحاظ خدمت و فداکاری برای پیشرفت مردم، جوانان و
  ارتقاء مذهب تشیع و اندیشه معنوی این سرزمین در بر پائی جامعه نمونه و الگو پیشتاز  عرصه عالمیانند،  تلاشی است تا ماندگار سازد،  آنچه را که ما بدان می بالیم. 
با امید به اینکه مهر وجودتان همواره پوینده ، پاینده و تابنده باشد و گامهایتان
  راسخ  و استوار یه سوی بهروزی و پیروزی رهنمون گردد.

آرزومندیم ؛ ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب  انسان ساز اسلام ، و مکتب تشیع از جان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد.

ازحضرت باری تعالی مزید استمرارتوفیقات آن جناب را مسئلت می نماییم.

از طرف: هیئت امناء حسینیه ثارالله(آذربایجانیهای مقیم اندیشه)

  • اسماعیل عبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی