پایگاه اطلاع رسانی فرهنگی هیئت ثارالله اندیشه

(آذربایجانی های مقیم اندیشه)

بسمه تعالی

جناب آقای فریدون وکیلی

اعضای محترم شورای شهر شهریار

    با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات  شما روزه داران راستین در ماه خدا ، ماه خود سازی دلها . درکمال ارادت و در نهایت عنایت از آن  مقام سراسر موّدت و محبت دعوت می نماید ; جهت شرکت درمراسمی که بمناسبت ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام در این ماه لطیف طُرفة الاسرار برگزار می گردد, با حضور فیض ظهور خود درمجلس انس و عرفان ، ما را از جام محبت خویش سیراب فرمایید.
با امید به این که درکمال معرفت ومحبت از چشمه ی لبریزاز آب حیات و دریای مواج از کرامت های این امام معصوم کماکان بهره مند گردید.دعوت در این مراسم ضمن اقامه نماز و
   افطار همچنین بر پایی جشن میلادبعمل می آید.
مکان:فاز یک اندیشه, بلوار طالقانی,شهرک المهدی کوچه حسینیه(حسینیه ثارالله) اندیشه

 روز: چهار شنبه (شب پنجشنبه)      مورخ: 10/04/1394 0 مصادف با 14  رمضان
      

                                                  با تشکر هیات امنای حسینیه ثارالله :



 

  • اسماعیل عبادی

نظرات  (۱)

  • حسین مرادی
  • سلام اقایه وکیلی . من یکی از هم خدمتیایه دورانه سربازیت هستم. واقعا افتخار میکنم که ۲سال باکسی خدمت کردم که الان منتخبه مردم است ارزویه موفقیته روزافزون برات دارم. حسین مرادی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی